Ben je nieuw bij ACTRONICS? Dan heten wij jou van harte welkom! Om een onderdeel voor reparatie aan te kunnen melden, is een zakelijk account nodig.
Let op! Wij werken alleen samen met garages en merkdealers. Particulieren met interesse voor onze diensten kunnen hier een autobedrijf in de buurt zoeken.
Zoek het te repareren onderdeel in onze zoekmodule en selecteer indien nodig het juiste automerk, model, reeks en OEM-nummer. Vul de diagnose-informatie in en rond de opdracht af. Het onderdeel is nu aangemeld. Er verschijnen inpakinstructies en een opdrachtnummer in beeld.
Volg de inpakinstructies en stuur vervolgens het pakket naar ons toe. Of kies voor onze pick-up service.
Nadat we het onderdeel hebben ontvangen, wordt er eerst een visuele inspectie uitgevoerd. Hierna volgt een entry test waarbij gecontroleerd wordt of het onderdeel daadwerkelijk defect is. Wordt de klacht inderdaad waargenomen, dan start het door onze R&D-afdeling ontwikkelde reparatieproces. Hierbij worden diverse componenten vervangen en/of verbeteringen doorgevoerd. Bij de end of line (EOL) test wordt uitvoerig gecontroleerd of het onderdeel weer correct functioneert. Wanneer het onderdeel de test niet doorstaat, volgt een uitgebreide diagnose door één van onze specialisten. Indien mogelijk wordt er daarna een oplossing op maat voorgesteld.
Nadat het onderdeel met succes de eindcontrole is gepasseerd, zorgen we eerst voor een terugkoppeling. Daarna sturen wij het onderdeel retour. Hierbij maken wij gebruik van speciaal ontwikkelde dozen en kratten, zodat de kans op schade geminimaliseerd wordt.
Bel ons: 0546 66 04 10E-mail: info@actronics.nlWhatsApp: 0546 66 04 10
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.