- Home
- Klachtenregeling
Vind je dat er iets beter kan?
Tips en klachten melden bij ACTRONICS
Opmerkingen en suggesties
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service en we willen positief bijdragen aan de gemeenschap waarin we opereren. Daarom waarderen we feedback van klanten, omwonenden en andere betrokkenen. Jouw mening helpt ons om onze dienstverlening te optimaliseren en te verbeteren.
Heb je ideeën, suggesties of meldingen die je met ons wilt delen? Neem dan contact met ons op via 0546 66 04 10. Je kunt jouw feedback ook schriftelijk indienen via het contactformulier op onze website.
Klachtenregeling
Ontevreden? Laat het ons weten!
Als je ergens niet tevreden over bent of vindt dat iets beter kan, laat het ons dan weten. We willen graag begrijpen wat er mis is gegaan, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vaak lost een goed gesprek over jouw ervaringen en verwachtingen al veel op. Daarom waarderen wij het als je contact met ons opneemt.
Je kunt jouw ervaring delen via het onderstaande feedbackformulier of door contact met ons op te nemen. Wij zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0546 66 04 10 op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Van het gesprek wordt een verslag gemaakt en samen bepalen jullie de eventuele vervolgstappen.
Stuur je liever jouw klacht per post? Zorg dan voor een duidelijke omschrijving van wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie je een klacht hebt en waarom je niet tevreden bent. Vergeet niet je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden.
Dit kun je richten aan:
ACTRONICS B.V.
Bornerbroeksestraat 459F
7609 PK Almelo
Nederland
We zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en binnen 2 werkdagen een reactie sturen.