Suzuki Swift 4 2010-2017 Reparatie - Instrumentenpanelen

Registreer of log in om prijzen te zien

Meer dan 5000 klanten beoordelen ons met een 9,4!
Suzuki Swift 4 2010-2017 - Instrumentenpanelen reparatie
Door te kiezen voor revisie van dit onderdeel, bespaar je 0,90 kg aan grondstoffen.

Veelvoorkomende problemen

  • Verlichting werkt niet
  • Eén of meerdere meters werken niet
  • Eén of meerdere LEDjes branden zwak.

Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestel uit voorraad; morgen in je werkplaats

Snel en eenvoudig: bestel jouw onderdeel direct uit voorraad. Wij vragen statiegeld dat je terug krijgt zodra je jouw defecte onderdeel naar ons opstuurt. Op werkdagen voor 16:00 besteld = morgen in huis.

Wij reviseren het originele onderdeel

Meld je onderdeel eenvoudig aan. Stuur hem op of laat hem ophalen door onze pick-up service. Met de hoogst mogelijke zorg gaan wij aan de slag om jouw onderdeel te reviseren. Binnen enkele dagen ontvang je het onderdeel terug in je werkplaats, met 2 jaar garantie.

Laat je Suzuki Swift 4 instrumentenpaneel repareren bij ACTRONICS

Heb je te maken met problemen zoals verlichtingsuitval, niet-functionerende meters of zwak brandende LED-lampjes in het instrumentenpaneel van een Suzuki Swift 4, geproduceerd tussen 2010 en 2017? ACTRONICS heeft de perfecte revisie-oplossing voor het instrumentenpaneel van deze Japanse hatchback. Van deze auto met reeksnummer AZG/AZH zijn de volgende versies geproduceerd:

  • Suzuki Swift 1.2 (4WD) DualJet (motorcode K12B – 66 kW / 90 pk)
  • Suzuki Swift 1.2 (4WD) VVT (motorcode K12B – 69 kW / 94 pk)
  • Suzuki Swift 1.2 VVT (motorcode K12B – 69 kW / 94 pk)
  • Suzuki Swift 1.2 VVT (motorcode K12B – 66 kW / 90 pk)
  • Suzuki Swift 1.3 DDiS (motorcode D13A – 55 kW / 75 pk)
  • Suzuki Swift 1.3 DDiS (motorcode D13AA – 55 kW / 75 pk)
  • Suzuki Swift 1.6 Sport (motorcode M16A – 100 kW / 136 pk)

De problemen die door dit het vierde generatie Suzuki Swift instrumentenpaneel veroorzaakt kunnen worden

  • Achtergrondverlichting werkt niet
  • Wijzerverlichting werkt niet
  • Lampje grootlicht werkt niet
  • Eén of meerdere wijzers/meters werken niet
  • Eén of meerdere LEDjes branden zwak

Revisieoplossing voor Suzuki Swift 4 tellerklok

Wij geloven in duurzaamheid en hergebruik. Door te kiezen voor de revisiediensten van ACTRONICS draag je niet alleen bij aan het milieu, maar profiteer je ook van aanzienlijke prijsvoordelen ten opzichte van het aanschaffen van nieuwe onderdelen. En dat is nog niet alles! Bij ACTRONICS geloven we zo sterk in de kwaliteit van onze revisies dat we 2 jaar garantie bieden op elk gereviseerd product. Als autobedrijf kun je de klant op deze manier een betaalbaar en vertrouwde oplossing geven. Ontdek de voordelen van revisie, zodat de auto weer van alle functionaliteiten en comfort voorzien is!

Meld je reparatie-opdracht aan

Hoe werkt het? Maak eenvoudig een zakelijk account aan op onze website, dien jouw online revisieaanvraag in en wij gaan direct voor je aan de slag. Binnen een streeftijd van 2 werkdagen ontvang je jouw gereviseerde Suzuki Swift 4 instrumentenpaneel terug.

1. Log in of maak een account aan

ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.

2. Zoek je onderdeel en maak een opdracht aan

Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.

3. Voer je diagnose-informatie en bestelgegevens in

Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.

4. Inpakken & verzenden

Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.

5. We testen het onderdeel

Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.

6. We reviseren het onderdeel

Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.