Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
002
003
012
023
029
09166808FB
09166814FL
09166815FM
09166817FR
09166818FS
09166819FT
09166823FW
09166825FY
09194496
09194497
09194498
09194505
110 080 005 006
110.008.988.016
110.800.05020
110008988009
110008988010
110008988014
110008988015
110008988021
110008988026
110080005010
110080005012
110080005014
110080005015
110080005016
110080005026
110080005028
110080005030
1100802226040
110080226002
110080226008
110080226013
11020898011
110208988009
110208988010
110208988032
1102089899029
110280005008
110280005034
110280005036
110280226033
110280226036
13117943CA
13117946CD
13117948CG
13117949CH
13128296DJ
13128297DE
13128299DG
13128300DL
13140231LA
13140234LD
13140236LF
13140241LL
13140248LT
13173347WA
13173350WD
13173352WF
13173353WG
13173355WJ
13173356WK
13173357WL
13173358WM
13173359WP
13173362WT
13173364WW
13173366WY
13173368XA
13281894AC
24459513TR
24459514TS
24459515TT
87001395
88311302
93170150
93174065
93174067
93174349
93174351
93179401
93179406
93179411
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.