Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
002
005
009
023
034
040
103
105
110.008.435
110008435102
110008435107
110008435112
110008435115
110008435122
110008435150
110008435154
110008435163
110008597005
110008597021
110008597028
110008597032
110008597038
110008715001
110008741002
110048435117
113
127
129 440 03 11
129 440 13 11
129 440 14 11
129 440 18 11
129 440 29 11
129 440 59 11
129 540 02 47
129 540 04 47
129 540 04 48
129 540 06 48
129 540 07 48
129 540 09 47
129 540 10 47
129 540 11 48
129 540 16 47
129 540 18 47
129 540 21 47
129 540 24 11
129 540 26 11
129 540 27 11
129 540 27 47
129 540 28 47
129 540 29 47
129 540 30 11
129 540 33 11
129 540 33 48
129 540 39 11
129 540 48 47
129 540 51 48
129 540 57 11
129 540 64 11
129 540 67 47
129 540 67 48
129 540 75 48
129 540 76 47
129 540 77 47
129 540 77 48
129 540 80 11
129 540 81 11
129 540 97 47
129 540 99 11
129 542 72 01
133
151
156
165
993558127
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.