Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
A 164 540 00 48 |...
A 164 540 01 48
A 164 540 10 48
A 164 540 20 47
A 164 540 31 47 |...
A 164 540 41 47 |...
A 164 540 42 47
A 164 540 47 47
A 164 540 49 47 |...
A 164 540 50 47
A 164 540 55 47 |...
A 164 540 57 47 |...
A 164 540 71 48 |...
A 164 540 77 48 |...
A 164 540 87 47 |...
A 164 540 89 47 |...
A 164 540 89 48
A 164 540 90 47
A 164 540 91 47 |...
A 164 900 79 00
A 164 900 80 00
A 164 900 83 00
A 251 440 20 11 |...
A 251 440 52 11 |...
A 251 440 58 47 |...
A 251 440 60 47
A 251 540 04 48 |...
A 251 540 06 48 |...
A 251 540 07 48
A 251 540 13 48 |...
A 251 540 20 11 |...
A 251 540 24 48 |...
A 251 540 33 47 |...
A 251 540 41 11
A 251 540 42 11
A 251 540 43 48 |...
A 251 540 87 47
A 251 540 89 47 |...
A 251 540 90 47
A 251 900 32 00
A 251 900 33 00
A 251 900 36 00
A 251 900 60 00
A2C53112705
A2C53140441
A2C53164627
A2C53168071
A2C53240810
A2C53280898
A2C53280911
A2C53337585
A2C53361662
A2C53361681
A2C53361686
A2C53419162
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.