Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
0 263 643 031
0 263 643 042
0 263 643 044
0 263 643 048
0 263 643 147
0 263 643 153
0 263 643 160
0 263 643 162
0 263 643 163
0 263 643 180
0 263 643 186
0 263 643 193
0 263 643 195
0 263 643 197
0 263 643 213
0 263 643 219
0 263 643 224
0 263 643 241
0 263 643 243
0 263 643 337
0 263 643 338
0 263 643 365
0 263 643 371
0 263 643 388
0 263 643 394
0 263 643 400
0 263 643 403
0 263 643 406
0 263 643 407
0 263 643 413
0 263 643 419
0 263 643 420
0263 643 045
1 031 098 100
A 169 440 02 11
A 169 440 05 11
A 169 440 08 11
A 169 440 09 11
A 169 440 16 11
A 169 440 19 11
A 169 440 22 11
A 169 440 31 11
A 169 440 37 11
A 169 440 38 11
A 169 540 02 48
A 169 540 03 48
A 169 540 05 48
A 169 540 08 48
A 169 540 12 47
A 169 540 13 47
A 169 540 14 47
A 169 540 14 48
A 169 540 15 47
A 169 540 18 47
A 169 540 19 47
A 169 540 21 47
A 169 540 31 47
A 169 540 37 48
A 169 540 38 48
A 169 540 43 48
A 169 540 47 47
A 169 540 53 47
A 169 540 60 47
A 169 540 62 47
A 169 540 63 47
A 169 540 80 47
A 169 540 86 47
A 169 540 89 48
A 169 540 93 47
A 169 540 95 47
A 169 540 95 48
A 169 540 97 47
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.