Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
11001-039500H
11001-039900H
11001-040700H
11001-041500H
11001-333703H
11001-333801U
11001-334501U
11001-335301U
11001-335601U
11001-336101U
11001-340201U
11001-341801U
11001-397001U
11001-397601U
11001-585401U
11001-75801U
11001-762501U
11001-762801U
11001-764811U
11001-765201U
11001-765601U
11001-765611U
11001-765911U
11001-76960 1U
11001-769801U
94001-2R530
94001-2R730
94003-2L410
94003-2L425
94003-2L430
94003-2L520
94003-2R010
94003-2R030
94003-2R040
94003-2R120
94003-2R220
94003-2R235
94003-2R250
94003-2R320
94006-2R000
94006-2R020
94006-2R120
94011-2R530
94013-2R010
94023-2R520
94023-2R620
94031-2R300
94031-2R305
94033-2L470
94033-2R000
94033-2R005
94033-2R025
94033-2R030
94033-2R035
94033-2R060
94033-2R200
94033-2R205
94033-2R220
94033-2R500
94033-2R520
CV32EFH
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.