Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Is het display in het instrumentenpaneel van je Citroën C4 (Grand) Picasso defect? En kun je daardoor zaken zoals snelheid, toerental, kilometerstand en buitentemperatuur niet meer aflezen? Stuur het instrumentenpaneel dan op naar ACTRONICS. Wij hebben namelijk een oplossing beschikbaar waarmee we het cluster voor jou kunnen reviseren. Het instrumentenpaneel kan daarna weer jaren mee.
We hebben overigens ook revisies voor diverse andere Citroën C4 clusters beschikbaar: Citroën C4 Aircross, Citroën C4 2010-2018 en Citroën C4 2004-2010.
En kijk voor alle Citroën onderdelen even op deze pagina: Citroën.
Het uitvallen van het display is een bekend probleem bij de Citroën C4 (Grand) Picasso. En hoewel de layout je misschien laat denken dat het instrumentenpaneel uit drie displays en een flink aantal storingslampjes bestaat, is het toch echt één groot display. De layout is dus virtueel. Gelukkig is dit grote centrale display goed te repareren.
Heb je een ander type Citroën met een defect instrumentenpaneel of wil je een geheel ander onderdeel door ACTRONICS laten repareren? Via onze website kun je altijd snel en makkelijk een revisie regelen voor jouw product. Zoals net al aangegeven, reviseren we niet alleen instrumentenpanelen voor de Citroën C4 (Grand) Picasso: ook voor andere Citroën instrumentenpanelen bieden wij revisies aan.
Wil je een product laten reviseren dat niet te vinden is op de website? Neem dan even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
503005510106-00
503005510107-00
503005510109-00
503005510114-00
503005510117A-00
503005510205-00
503005520103
503005520108
550055103
5550055103
5550055205
60300510106-00
9676012180
9805075580
9806552180
9808851580
9808860580
9811083780
9811087080
9811087180
9813590280
9814748580
9814748680
9815286180
981528658
9815286580
9816824480
9824748580
9828380580
9828381480
9830549680
9830550680
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.