Registreer of log in om prijzen te zien
Ervaar je problemen met de RF 700 of RF 900 IntelliLink Navigatie Display uit de Opel Astra K? ACTRONICS reviseert en repareert dit infotainmentsysteem, zodat storingen en elektronische problemen tot het verleden behoren.
De IntelliLink vormt met haar grote touchscreen het infotainmentsysteem in diverse Opel-modellen, waaronder de Opel Astra K. Het biedt een geavanceerd navigatiesysteem met infodisplay in het instrumentenpaneel. Dankzij het geavanceerde IntelliLink-systeem kun je mobiele apparatuur met het infotainmentsysteem integreren. Met Apple CarPlay of Android Auto wordt het scherm van je smartphone weergegeven op het grote touchscreen, zodat je alle functies nóg gemakkelijker en veiliger kunt gebruiken. Tevens biedt het systeem spraak gestuurde functies met voice-control en kun je via Bluetooth handsfree bellen.
Een storing in de Opel IntelliLink Navi Touch Display kan zich op verschillende manieren uiten:
Deze storingen kunnen door de revisiespecialisten van ACTRONICS worden verholpen. Heb je een andere storing? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Je vindt het Opel IntelliLink systeem centraal in het dashboard. Het systeem bestaat uit het displayscherm, met daaronder diverse knoppen, waaronder die voor het volume, het menu en de alarmlichten.
Heb je een Opel Astra K in de werkplaats met een defect IntelliLink scherm? Start eenvoudig een revisieaanvraag via onze website. Revisie is zowel voordelig als duurzaam. Je profiteert dus van de volgende voordelen:
Autobedrijven kunnen snel en eenvoudig een revisie-opdracht indienen via onze website. Log in of maak een account aan en meld de aanvraag direct aan. Dankzij onze snelle service is het gereviseerde onderdeel snel weer terug in je werkplaats.
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op. Onze productspecialisten helpen je graag verder!
Aanvraag starten
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.