Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Ben je op zoek naar een oplossing voor problemen veroorzaakt door de Mini Footwell Control Module (FRM)? Tussen 2006 en 2014 werd deze module gebruikt in de Mini Cooper (R55/R56/R57), in de Mini Paceman (R61) en in de Mini Countryman (R60). Een defect in dit onderdeel kan leiden tot diverse vervelende problemen, zoals het niet-functioneren van de centrale vergrendeling. Daarnaast kunnen verlichtingsproblemen van onder andere de kentekenplaatverlichting, achterverlichting, dim- of stadslichten en richtingaanwijzers voorkomen. Een ander bekend defect is het niet werken van de ruitbediening aan de voor- en/of achterzijde.
Deze foutcodes worden geactiveerd als gevolg van een defect in de BCM:
Het is belangrijk op te merken dat de bovengenoemde problemen en foutcodes vaak voorkomen bij een defect in de Mini Footwell Control Module en dat de problemen vaak ontstaan na het vervangen van de accu of wanneer de accu (te) leeg is geweest. Als je een van deze foutcodes tegenkomt, duidt dit hoogstwaarschijnlijk op een probleem met de FRM module en kan ACTRONICS je helpen met hun revisie-oplossing.
Let op: er zijn ook BMW-modellen uitgerust met de Footwell Control Module. Ook voor de BMW Footwell Control Module bieden wij revisie-oplossingen.
Onderstaande symptomen zijn typerend voor defecten in de Mini Footwell Control Module:
Gelukkig heeft ACTRONICS dus, als B2B revisiepartner voor autobedrijven, een betrouwbare revisie-oplossing ontwikkeld om deze storingen aan de FRM module op te lossen. Met de revisie van het originele onderdeel is er geen noodzaak voor inleren. Dit bespaart tijd en moeite. Bovendien ontvangt elke klant 2 jaar garantie op het geleverde werk, waardoor je gemoedsrust hebt na de revisie.
ACTRONICS staat bekend om zijn hoogwaardige revisiediensten en het vermogen om complexe elektronische modules te repareren. Met onze expertise en ervaring zorgen we voor een duurzame oplossing voor de Mini Footwell Control Module (FRM). Als B2B-partner werken we samen met autobedrijven om klanten een probleemloze en kosteneffectieve optie te bieden voor het vervangen van de module.
Aanvraag starten
23994322
6134 2456952-01
6135 3450937-01
6135 3452092-01
6135 3452677 02
6135 3452678-02
6135 3453743-01
6135 3455896-01
6135 3456034-01
6135 3456051-01
6135 3456393-01
6135 3456394-01
6135 3456395-01
6135 3456586-01
6135 3456587-02
6135 3456588-01
6135 3456588-02
6135 3456934-01
6135 3456951-01
6135 3456952-01
6135 3456953-01
6135 3456986-01
6135 3456987-01
6135 3457031-01
6135 3457390-01
6135 3457426 -01
6135 3457429-01
6135 3457527-01
6135 3457528-01
6135 3457586-02
6135 6827072-01
FRM III
FRM3R PL3
FRM3R R56 LOW EKS
FRN3R PL3
PL3 FRM II
PL3 FRM3R
PRM3R PL3
R56 HIGH
R56 HIGH EKS
R56 LOW EKS
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.