- Home
- Nieuws
- Service Points
- Samenwerken sleutel tot ontzorgen van klanten bij Autobedrijf Bertus Beets
Samenwerken sleutel tot ontzorgen van klanten bij Autobedrijf Bertus Beets
Autobedrijf Bertus Beets is met een historie die teruggaat naar 1984 een gekende naam in Purmerend. Gedurende deze jaren is het bedrijf gestaag doorgegroeid wat voor verschillende verhuizingen, verbouwingen en een groei van het aantal medewerkers heeft gezorgd. Vanuit hun locatie aan de Kwadijkerkoogweg weet het autobedrijf een vaste klantenkring te bedienen en staat men ook graag klaar voor andere autobedrijven. De koffie staat altijd klaar bij Autobedrijf Bertus Beets, waar we spraken met Erik: mede-eigenaar en zoon van Bertus.
Grote veranderingen voor de universele garage
Eén van de grootste uitdagingen voor het universele bedrijf van nu zijn alle verschillende technieken die fabrikanten gebruiken. Erik: “In de jaren 90 kwam er de tendens dat de auto’s qua techniek steeds meer op elkaar gingen lijken. Of het nu een Peugeot of een Mercedes was, voor ons maakte het stellen van diagnose niet uit. De laatste jaren is dit echter aan het kenteren. De vraag die bij veel universele garages op dit moment dan ook speelt is: ga ik mij verder specialiseren in waar ik echt goed in ben, of blijf ik een ‘streekziekenhuis’ en wil ik iedereen zo goed mogelijk helpen? Ons pad leidt ons over deze tweede route. Het verdienmodel zal anders worden, maar de mobiliteit blijft. Ook elektrische auto’s hebben immers gewoon onderhoud nodig. En bij een complexe storing die wij niet kunnen verhelpen, kunnen we altijd de hulp inroepen van een specialist op dat bepaalde gebied. Op deze manier kunnen we onze klantenkring ook in de toekomst verder helpen en ontzorgen.”
Erik Beets, mede-eigenaar bij Autobedrijf Bertus Beets
Kennisdeling is goud waard
Bij Autobedrijf Bertus Beets zit men alles behalve stil. In hun werkplaats is niet alleen een grote mengelmoes van verschillende auto’s terug te vinden, maar in de hal ernaast ook tal van campers. Ook wordt er niet teruggedeinsd voor een reparatie aan een EV of hybride voertuig. “De markt staat zoals gezegd niet stil en dus moeten wij onszelf ook steeds opnieuw blijven uitdagen om in deze innovaties mee te gaan. En tuurlijk loop je dan wel eens tegen dingen aan die je nog niet eerder hebt meegemaakt. Daarom vinden we het belangrijk dat onze partners ons met kennis en kunde paraat staan. Soms heb je een auto met een complexe storing of wil je toch graag een second opinion omdat je twijfelt tussen twee componenten die mogelijk defect kunnen zijn. ACtronics is als revisiespecialist van auto-elektronica hierin de partner voor ons. Alle foutcodes zijn eenvoudige in de catalogus of op de website terug te vinden en voor extra gedetailleerde informatie zijn de diagnosewijzers een geweldig mooi hulpmiddel om te gebruiken als naslagwerk. En mocht ik het niet terug kunnen vinden, dan kan ik met deze technische vragen altijd terecht bij de telefonische klantenservice. Ik vind het dan ook belangrijk om een zoveel mogelijk diagnose-informatie met ACtronics te delen. Deze informatie kan immers voor andere autobedrijven ook interessant zijn.”
Wat zijn ACtronics Service Points?
Het ACtronics Service Point Programma is voor garagisten gratis en biedt vele voordelen zonder dat ze hiervoor iets hoeven te doen! Dat betekent:
- Je bent op de ACtronics website zichtbaar op de Service Point kaart die iedere maand door ongeveer 100.000 bezoekers wordt bekeken
- Je komt direct in verbinding te staan met particulieren die onze website bezoeken
- Als ACtronics Service Point laat je zien dat je geeft om revisie en daarmee ook om duurzaamheid. Een belangrijk verkoopargument anno nu!
- Je profiteert in de toekomst van speciale acties en aanbiedingen
Ben je klant bij ACtronics, maar sta je niet op de kaart? Staan er verkeerde contactgegevens online of sta je op de kaart als Service Point en wil je niet van de voordelen profiteren? Ga dan naar “mijn account” of klik op onderstaande button.