- Home
- Instrumentenpanelen
- Volkswagen T-Roc 2017- (Virtual cockpit)
Volkswagen T-Roc 2017- (Virtual cockpit)
Registreer of log in om prijzen te zien
Veelvoorkomende problemen
- Slecht werkend display
- Luidspreker defect
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Bestel uit voorraad; morgen in je werkplaats
Snel en eenvoudig: bestel jouw onderdeel direct uit voorraad. Wij vragen statiegeld dat je terug krijgt zodra je jouw defecte onderdeel naar ons opstuurt. Op werkdagen voor 16:00 besteld = morgen in huis.Dit is waarom je kiest voor revisie:
Plug&Play; inleren niet nodig
Kwaliteitsrevisie met 2 jaar garantie
Technische helpdesk: 0546 660410
Revisie van het Volkswagen T-Roc Virtual Cockpit Instrumentenpaneel bij ACTRONICS
De Volkswagen T-Roc, geproduceerd vanaf 2017, is uitgerust met een digitaal instrumentenpaneel dat bekend staat onder namen als Active Info Display, Digital Cockpit of Virtual Cockpit. Dit systeem biedt een veelzijdige en moderne manier om rij-informatie weer te geven, maar kan na verloop van tijd te maken krijgen met storingen. Veelvoorkomende storingen bij de Virtual Cockpit van de T-Roc zijn:
- Display is volledig defect, toont geen beeld of heeft strepen/pixeluitval
- Luidspreker werkt niet: geen geluid bij richtingaanwijzers
- Eén of meerdere LED’s branden zwak of onregelmatig
Dit zijn stuk voor stuk problemen waar we een revisie-oplossing voor hebben ontwikkeld. Ervaar je een andere storing? Neem dan gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
In welke modellen is het instrumentenpaneel toegepast?
Het digitale instrumentenpaneel is toegepast in vrijwel alle uitvoeringen van de T-Roc, waaronder de 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 2.0 TSI 4Motion, 2.0 TSI 4Motion (T-Roc R), 1.6 TDI en 2.0 TDI
Waarom kiezen voor revisie van het T-Roc instrumentenpaneel?
Revisie is een slimme keuze voor garages, dealers en universele autobedrijven. In plaats van een kostbare vervanging kies je voor een oplossing die zowel economisch als ecologisch voordelig is. ACTRONICS biedt:
- Aanzienlijk prijsvoordeel ten opzichte van nieuw
- Duurzaam alternatief binnen de circulaire automotive aftermarket
- Plug & play: geen inleerprocedures nodig
- 2 jaar garantie op elke revisie
- Snelle en betrouwbare service van dé specialist in elektronische componenten
- Eenvoudige online aanmelding van revisie-opdrachten
Zo werkt het revisieproces
Zodra het instrumentenpaneel bij ons binnenkomt, voeren we een Entry test uit om de gemelde klachten te simuleren. Als de storing reproduceerbaar is, demonteren we het cluster en vervangen we defecte componenten zoals het display, LED’s of interne elektronica door hoogwaardige alternatieven. Kwetsbare onderdelen worden preventief vernieuwd indien nodig. Na de reparatie volgt een End of Line test om te controleren of het onderdeel weer volledig functioneert. Vervolgens wordt het instrumentenpaneel gereedgemaakt voor retour.
Let op: zorg voor een goede verpakking van het instrumentenpaneel, met extra bescherming voor het scherm. Dit voorkomt transportschade.
Direct aan de slag?
Werk je aan een Volkswagen T-Roc met een defecte Virtual Cockpit? Meld de revisie eenvoudig aan via onze website. Log in of maak een account aan en start direct een revisieaanvraag. Wij zorgen voor een snelle en professionele afhandeling.
Vragen? Wij helpen je graag
Onze technische specialisten staan klaar om je te adviseren over deze revisie of andere elektronische auto-onderdelen. Neem gerust contact met ons op, we denken graag met je mee.
1. Log in of maak een account aan
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
2. Zoek je onderdeel en maak een opdracht aan
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
3. Voer je diagnose-informatie en bestelgegevens in
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
4. Inpakken & verzenden
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
5. We testen het onderdeel
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
6. We reviseren het onderdeel
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
da
de
en
es
fr
it
nb
pt
sv
fi