Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Wist je dat bij de Toyota Yaris uit modeljaar 2005-2011 het instrumentencluster midden op het dashboard is geplaatst? Het cluster zit direct boven de middenconsole en is naar de bestuurder gericht. Nu staat Toyota doorgaans wel bekend als een betrouwbaar automerk, maar toch zien we ook bij hen regelmatig instrumentenpanelen defect raken. En dit centrale cluster van de Toyota Yaris uit 2005-2011 wordt dan ook regelmatig ter reparatie aangeboden.
Zodra het instrumentenpaneel van de Toyota Yaris (model 2005-2011) defect raakt, is het probleem vrijwel altijd hetzelfde: het info display valt uit. Het klokje en de temperatuur zijn dan niet meer af te lezen. De klachten beginnen vaak sporadisch, maar na verloop van tijd zal het display helemaal niet meer aangaan. Maar het infodisplay is niet het enige probleem. Het komt namelijk ook wel eens voor dat een aantal LEDs zwak gaan branden.
Gelukkig heeft ACTRONICS voor beide problemen een goede revisie-oplossing beschikbaar. Na deze revisie kan het instrumentenpaneel dus weer jaren mee. Mocht je toch een andere specifieke klacht hebben, neem dan wel even vooraf contact met ons op. Voor veel problemen hebben we overigens wel een oplossing.
Heb je een ander type Toyota met een probleem in het instrumentenpaneel? Zoals bijvoorbeeld het vorige model Toyota Yaris? Kijk dan eens op onze hoofdpagina. Hier staan alle Toyota instrumentenpanelen die in het assortiment van ACTRONICS zitten. Je kunt snel en makkelijk een revisie aanvraag indienen door simpelweg op het cluster naar keuze te klikken.
Wil je een product laten reviseren dat niet te vinden is op de website? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
457300-3011
83800-0D500-D
83800-0D630-D
83800-0D651
83800-0D660-D
83800-0D690-D
83800-0DJ00
83800-0DJ60
83800-0DK20
83800-52A70
MB457300-3116
MB457300-3146
MB457300-3176
MB457300-3206
MB457300-3611
MB457300-3732
MB457300-3891
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.