Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
001
002
002 | A 202 440 3...
002 | A 202 540 5...
002 | A 202 540 6...
002 | A 202 540 9...
003
003 | A 202 540 2...
004 | A 202 540 9...
006
006 | A 202 540 2...
008
008 | A 202 440 1...
008 | A 202 540 6...
010 | A 202 440 2...
010 | A 202 540 0...
011
012 | A 202 540 0...
014 | A 202 440 3...
015
016 | A 202 540 9...
018 | A 202 440 1...
020 | A 202 440 1...
020 | A 202 540 7...
024 | A 202 440 0...
026
030 | A 202 540 8...
037 | A 202 540 1...
038 | A 202 540 4...
040
040 | A 202 540 5...
042 | A 202 540 5...
044 | A 202 540 5...
046 | A 202 540 0...
053 | A 202 540 4...
616.062.3096 | A...
A 202 440 21 11
A 202 440 39 11
A 202 540 01 11
A 202 540 01 48
A 202 540 02 47
A 202 540 09 48
A 202 540 18 48
A 202 540 19 48
A 202 540 22 48
A 202 540 30 47
A 202 540 31 48
A 202 540 49 11
A 202 540 61 47
A 202 540 63 48
A 202 540 69 47
A 202 540 72 47
A 202 540 73 47
A 202 540 93 47
A 202 540 96 48
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.