Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
0300 053 0403
0300 053 0405
0300 053 0602
0905 162 9902
0905 165 9906
0905 166 9906
0905 268 0091
0905 568 2021
09050530302
09050530702
09052699901
09055699901
09055719901
503.000530.305
503000530102
503000530105
503000530202
503000530303
503000530703
503000530704
503000530803
503000530804
503000531003
580000530304
A 168 540 01 47
A 168 540 02 47
A 168 540 03 47
A 168 540 04 47
A 168 540 05 47
A 168 540 06 47
A 168 540 08 47
A 168 540 09 47
A 168 540 10 47
A 168 540 12 47
A 168 540 13 47
A 168 540 15 47
A 168 540 16 47
A 168 540 17 47
A 168 540 19 47
A 168 540 22 47
A 168 540 23 47
A 168 540 24 47
A 168 540 25 47
A 168 540 27 47
A 168 540 29 47
a 168 540 32 11
A 168 540 35 47
A 168 540 36 11
A 168 540 39 11
A 168 540 40 11
A 168 540 43 11
A 168 540 44 11
A 168 540 47 11
A 168 540 48 11
A 168 540 51 11
A 168 540 52 11
A 168 540 55 11
A 168 540 72 11
A 168 540 76 11
A 168 540 77 11
A 168 540 79 11
A 168 540 80 11
A 168 540 81 11
A 168 540 83 11
A 168 540 87 11
A 168 540 88 11
A 168 540 90 11
A 168 540 91 11
A 168 540 92 11
A 168 540 94 11
A 168 540 96 11
C80RL173
C81DGFC2
C90PKZ93
CC19GA24
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.