Ford Ka 2008-2016

Registreer of log in om prijzen te zien

Meer dan 5000 klanten beoordelen ons met een 9,4!
Ford Ka 2008-2016 - Instrumentenpanelen reparatie
Door te kiezen voor revisie van dit onderdeel, bespaar je 0,87 kg aan grondstoffen.

Veelvoorkomende problemen

  • Eén of meerdere LEDjes branden zwak.
  • Slecht werkend display
  • Bedieningsknoppen werken niet

Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestel uit voorraad; morgen in je werkplaats

Snel en eenvoudig: bestel jouw onderdeel direct uit voorraad. Wij vragen statiegeld dat je terug krijgt zodra je jouw defecte onderdeel naar ons opstuurt. Op werkdagen voor 16:00 besteld = morgen in huis.

Wij reviseren het originele onderdeel

Meld je onderdeel eenvoudig aan. Stuur hem op of laat hem ophalen door onze pick-up service. Met de hoogst mogelijke zorg gaan wij aan de slag om jouw onderdeel te reviseren. Binnen enkele dagen ontvang je het onderdeel terug in je werkplaats, met 2 jaar garantie.

Ford Ka instrumentenpaneel defect? Bespaar geld en grondstoffen door te kiezen voor reparatie

Met het Kinetic Design dat we kennen van de Fiesta en Mondeo uit dezelfde periode en de technische basis (en productie in dezelfde Poolse fabriek) als de Fiat 500, is de tweede generatie Ford Ka een unieke mix. Het instrumentenpaneel dat in deze auto wordt gebruikt, is echter wél uniek en lijkt optisch totaal niet op dat van de Fiat 500. Waar de Fiat 500 een meer retro-moderne uitstraling heeft, koos Ford voor een traditioneel drieluikdesign: links de snelheidsmeter, centraal het display met brandstofmeter en koelvloeistoftemperatuur, en rechts de toerenteller. Maar traditioneel betekent helaas niet storingsvrij. Het instrumentenpaneel van de tweede generatie Ford Ka kan last hebben van de volgende problemen:

Veelvoorkomende storingen bij het Ford Ka instrumentenpaneel

  • Eén of meerdere LED-(waarschuwings)lampjes branden niet of zwak
  • Het middelste display is defect
  • Eén of meerdere bedieningsknoppen werken niet

Ford Ka instrumentenpaneel laten reviseren door ACTRONICS

Heb je een Ford Ka in de werkplaats met een van bovenstaande problemen? Dan is revisie van het instrumentenpaneel een uitstekende oplossing. Onze specialisten hebben jarenlange ervaring met het repareren van deze storingen.

Het proces is eenvoudig: je plaatst via onze website een revisie-opdracht en kunt ervoor kiezen het onderdeel door ons gratis bij je autobedrijf te laten ophalen. Zodra het onderdeel bij ons binnenkomt, testen we het grondig en reproduceren we de storing op onze testopstelling. Hierdoor kunnen we de werking in de auto nauwkeurig simuleren. Daarna wordt de tellerklok gereviseerd en de storing grondig verholpen. Pas als onze experts volledig tevreden zijn met het resultaat, wordt het gereviseerde instrumentenpaneel verzonden. Meestal is dit al binnen twee werkdagen. Uiteraard ontvang je 2 jaar garantie op de reparatie, zodat je jouw klant met een gerust hart weer de weg op kunt sturen. Duurzaam, kwalitatief én betaalbaar!

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Onze productspecialisten staan klaar om je te helpen!

Klantbeoordelingen

1. Log in of maak een account aan

ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.

2. Zoek je onderdeel en maak een opdracht aan

Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.

3. Voer je diagnose-informatie en bestelgegevens in

Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.

4. Inpakken & verzenden

Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.

5. We testen het onderdeel

Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.

6. We reviseren het onderdeel

Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.