Audi TT (8N) 1998-2006 Reparatie - Instrumentenpanelen

Registreer of log in om prijzen te zien

Meer dan 5000 klanten beoordelen ons met een 9,4!
Audi TT (8N) 1998-2006 - Instrumentenpanelen reparatie

Veelvoorkomende problemen

  • Eén of meerdere meters werken niet
  • Display vertoont strepen
  • Luidspreker defect
  • Complete uitval
  • Eén of meerdere LEDjes branden zwak.

Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestel uit voorraad; morgen in je werkplaats

Snel en eenvoudig: bestel jouw onderdeel direct uit voorraad. Wij vragen statiegeld dat je terug krijgt zodra je jouw defecte onderdeel naar ons opstuurt. Op werkdagen voor 16:00 besteld = morgen in huis.

Wij reviseren het originele onderdeel

Meld je onderdeel eenvoudig aan. Stuur hem op of laat hem ophalen door onze pick-up service. Met de hoogst mogelijke zorg gaan wij aan de slag om jouw onderdeel te reviseren. Binnen enkele dagen ontvang je het onderdeel terug in je werkplaats, met 2 jaar garantie.

Een instrumentenpaneel van een Audi TT uit 1998-2006 laten repareren?

Heb je problemen met een defect instrumentenpaneel van een Audi TT met bouwjaar 1998 - 2006? Zoals bij andere clusters uit deze bouwjaren het geval is, kunnen er in verloop van tijd diverse defecten ontstaan zoals defecte meters en complete uitval van het cluster. ACtronics heeft ook voor dit cluster een complete revisie-oplossing beschikbaar om de problemen te verhelpen.

Veel voorkomende klachten en defecten?

Als er zich problemen voordoen bij de tellerklok van een Audi TT met bouwjaar 1998 - 2006, is dit vrijwel direct merkbaar en/of zichtbaar. Bij het instrumentenpaneel van de Audi TT kunnen dan meerdere meters (zoals de snelheidsmeter of de toerenteller) niet meer reageren of het digitale paneel kan gaan knipperen of zelfs totaal uitvallen. Bovendien kan de luidspreker (speaker) van het paneel ook defect raken, waardoor het geluid slecht of helemaal niet meer te horen is. Deze defecten kunnen zowel door de bestuurder als de garage opgemerkt worden.

Het reviseren van een Audi TT paneel uit 1998-2006

Het reviseren van een instrumentcluster wordt gedaan in een aantal verschillende stappen. Voordat een product daadwerkelijk door ons gereviseerd wordt, voeren we eerst een entry-test uit. Afhankelijk van de uitkomst van deze test zal daarna de revisie plaatsvinden. In dit revisieproces worden alle bekende zwakke plekken van het onderdeel aangepakt. We repareren dus niet alleen de defecte componenten in het instrumentencluster.

Een product gaat pas terug naar de klant als alle defecten verholpen zijn en het onderdeel weer optimaal functioneert. Daarom voeren wij altijd aan het einde van het proces een end of line test uit om alles nog een keer grondig te controleren.

Wil je een instrumentenpaneel of ander onderdeel laten reviseren?

Wil je een instrumentenpaneel of andere onderdelen door ACtronics laten repareren? Via onze website kun je snel en makkelijk een revisie aanvraag indienen. ACtronics biedt revisie oplossingen voor diverse panelen zoals voor: Ford C-Max 2003-2010 of Opel Corsa D 2006-2014.

Wil je een product laten reviseren dat niet te vinden is op de website? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

1. Log in of maak een account aan

ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.

2. Zoek je onderdeel en maak een opdracht aan

Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.

3. Voer je diagnose-informatie en bestelgegevens in

Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.

4. Inpakken & verzenden

Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.

5. We testen het onderdeel

Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.

6. We reviseren het onderdeel

Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.