Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
0 281 001 934 | 8...
0 281 001 997 | 7...
0 281 001 999 | 8...
0 281 010 178 | 8...
0 281 010 297 | 8...
0 281 010 320 | 8...
0 281 010 437 | 8...
0 281 010 438 | 8...
0 281 010 439 | M...
0 281 010 440 | 3...
0 281 010 441 | 3...
0 281 010 483 | 8...
0 281 010 556 | 8...
0 281 010 632 | 8...
0 281 010 633 | 8...
0 281 010 637 | 8...
0 281 010 783 | 8...
0 281 010 784 | H...
0 281 010 787 | 8...
0 281 010 819 | H...
0 281 010 894 | 8...
0 281 011 039 | 8...
0 281 011 086
0 281 011 087 | 3...
0 281 011 101 | 8...
0 281 011 102 | 8...
0 281 011 103 | 8...
0 281 011 105 | H...
0 281 011 106 | 8...
0 281 011 137
0 281 011 254 | 8...
0 281 011 324 | 8...
0 281 011 325 | 8...
0 281 011 356 | 8...
0 281 011 485 | 8...
0 281 011 562 | 8...
0 281 011 571 | 8...
0 281 011 585 | 8...
0 281 011 609 | 3...
0 281 011 725
82 00 384 519
8200309318
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.