Volvo CEM module S40 / V40 1995-2004 Reparatie - BCU's

Registreer of log in om prijzen te zien

Meer dan 5000 klanten beoordelen ons met een 9,4!
Volvo CEM module S40 / V40 1995-2004 - BCU's reparatie

Veelvoorkomende problemen

  • Verlichtings probleem

Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestel uit voorraad; morgen in je werkplaats

Snel en eenvoudig: bestel jouw onderdeel direct uit voorraad. Wij vragen statiegeld dat je terug krijgt zodra je jouw defecte onderdeel naar ons opstuurt. Op werkdagen voor 16:00 besteld = morgen in huis.

Dit is waarom je kiest voor revisie:

Na ontvangst binnen 48u gereviseerd - Kwaliteitsrevisie met 2 jaar garantie - Bel voor advies: 0546 660410

Volvo CEM module voor Volvo S40 en V40 uit 1995-2004 kapot

Heb je een Volvo S40 of V40 uit 1995-2004 met een kapotte CEM module in de garage? ACTRONICS reviseert deze body control module, zodat de Volvo van jouw klant er weer jaren mee vooruit kan!

Problemen bij de Volvo CEM module

Het probleem dat het vaakst voorkomt bij de Volvo CEM module uit de S40 en V40 van de bouwjaren 1995-2004 heeft te maken met de verlichting. De verlichting van de Volvo’s werkt minder goed of werkt zelfs helemaal niet. Diagnosticeer je een andere storing? Neem dan contact met ons op en bespreek de revisiemogelijkheden.

Reparatie Volvo CEM module S40 / V40 1995-2004

ACTRONICS repareert, reviseert en herstelt deze Volvo body control unit en vele andere elektronische auto-onderdelen. Een goede diagnose van het defect is van essentieel belang voor een succesvolle revisie. ACTRONICS heeft een specifieke testopstelling voor iedere BCU, zodat we de juiste diagnose kunnen stellen, alle functies kunnen controleren en een eindtest kunnen uitvoeren. Op deze manier is de succesgraad bij ACTRONICS extreem hoog.

Succesvolle revisie door ACTRONICS

Heb je een probleem met de Volvo CEM module uit een Volvo V40 of Volvo S40 met een bouwjaar tussen 1995 en 2004? Via onze website kun je snel en eenvoudig een revisieaanvraag starten. Met een reparatie door ACTRONICS zijn er geen nieuwe onderdelen nodig. Hierdoor is onze revisie een goedkope en duurzame reparatieoplossing.

  • Voordeliger dan een nieuwe body control module;
  • 2 jaar garantie op de revisie;
  • Inleren niet nodig, plug & play.

Autobedrijven kunnen eenvoudig een revisie-opdracht voor de Volvo BCM indienen via onze website. Log in of maak een account aan en meld de revisie-aanvraag. Onze snelle revisieservice zorgt ervoor dat het gereviseerde onderdeel meestal binnen enkele dagen weer bij jou in de werkplaats is. Let op: ACTRONICS werkt uitsluitend met garagebedrijven en merkdealers. Heb je vragen? Neem contact op via ons contactformulier; onze productspecialisten helpen je graag verder!

Aanvraag starten

1. Log in of maak een account aan

ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.

2. Zoek je onderdeel en maak een opdracht aan

Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.

3. Voer je diagnose-informatie en bestelgegevens in

Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.

4. Inpakken & verzenden

Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.

5. We testen het onderdeel

Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.

6. We reviseren het onderdeel

Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.