Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
013
014
019
027
028
7D0 920 800
7D0 920 800 B
7D0 920 800 BX
7D0 920 800 F
7D0 920 801
7D0 920 801 B
7D0 920 802 C
7D0 920 802 EX
7D0 920 802 F
7D0 920 802 N
7D0 920 802 P
7D0 920 802 Q
7D0 920 802 R
7D0 920 802 RX
7D0 920 802 S
7D0 920 803
7D0 920 803 A
7D0 920 803 BX
7D0 920 803 C
7D0 920 805 M
7D0 920 805 R
7D0 920 820 B
7D0 920 820 E
7D0 920 821 B
7D0 920 821 BX
7D0 920 821 D
7D0 920 822 C
7D0 920 822 D
7D0 920 822 J
7D0 920 822 K
7D0 920 822 L
7D0 920 823 B
7D0 920 823 C
7D0 920 823 CX
7D0 920 841 A
7D0 920 841 AX
7D0 920 841 B
7D0 920 842 C
7D0 920 842 D
7D0 920 842 DX
7D0 920 842 H
7D0 920 842 J
7D0 920 842 K
7D0 920 843
7D0 920 843 A
7D0 920 843 B
7D0 920 845
7D0 920 900 B
7D0 920 901 B
7D0 920 901 G
7D0 920 902 CX
7D0 920 902 P
7D0 920 902 Q
7D0 920 903 B
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.