Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
0 263 643 163
0 263 643 172
0 263 643 182
0 263 643 187
0 263 643 188
0 263 643 193
0 263 643 195
0 263 643 197
0 263 643 224
0 263 643 228
0 263 643 245
0 263 643 247
0 263 643 248
0 263 643 337
0 263 643 338
0 263 643 342
0 263 643 344
0 263 643 345
0 263 643 395
0 263 643 396
0 263 643 401
0 263 643 402
0 263 643 407
0 263 643 408
0 263 643 414
0 263 643 415
0 263 643 420
0 263 643 421
0263 643 181
0263 643 339
0263 643 367
A 169 440 03 11
A 169 440 04 11
A 169 440 09 11
A 169 440 10 11
A 169 440 23 11
A 169 440 24 11
A 169 440 32 11
A 169 440 33 11
A 169 440 38 11
A 169 440 39 11
A 169 540 03 48
A 169 540 04 48
A 169 540 07 48
A 169 540 09 48
A 169 540 10 48
A 169 540 13 48
A 169 540 14 48
A 169 540 15 48
A 169 540 18 48
A 169 540 19 11
A 169 540 19 48
A 169 540 37 48
A 169 540 38 48
A 169 540 39 48
A 169 540 42 48
A 169 540 44 48
A 169 540 45 48
A 169 540 63 47
A 169 540 72 47
A 169 540 73 47
A 169 540 76 47
A 169 540 77 47
A 169 540 81 47
A 169 540 82 47
A 169 540 87 47
A 169 540 88 47
A 169 540 91 48
A 169 540 93 47
A 169 540 95 47
A 169 540 97 47
A 169 540 99 47
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.