Registreer of log in om prijzen te zien
Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
0520326820
0520326850
0520624920
0520883960
503005160102
503005160103
503005160104
503005160105
503005160202
503005160203
503005160301
503005160304
503005160306
503005160307
503005160401
503005160503
503005160506
503005160905
503015160101
503015160200
503015160501
503015160802
503015161001
503015161202
503015161702
503015161803
503015161903
503015161904
503015161905
503015162104
503015162604
503015162607
503015162609
503015162704
503015162706
503015163004
503015163006
5030151704
51867720
51867721
51867722
51867723
51867724
51910134
51921117
51924298
51942582
51942583
51942584
51942586
51952284
51976017
51976018
51976021
51976022
51976023
51976025
51977381
51977383
51984890
51984891
52032682
52032683
52032685
52042847
52042849
52062491
52062497
520883950
52090597
520905970
52174553
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.