Nieuwe technologieën in auto’s zijn geen gevaar, maar gave uitdagingen voor Autobedrijf Mobron

Sinds 2013 is Almere een vakkundige garage rijker. Na enkele jaren bij een merkdealer te hebben gewerkt, greep Mark Mobron de kans aan om voor zichzelf te beginnen. Vanuit de moderne werkplaats aan de Dukdalfweg worden door Autobedrijf Mobron iedere dag auto’s van alle merken gerepareerd.

Service staat centraal

Nadat eigenaar Mark Mobron in 2013 het avontuur aanging om voor zichzelf te beginnen, is het autobedrijf behoorlijk doorgegroeid. Om voor dit groeiende klantenbestand klaar te kunnen staan, werken inmiddels zeven specialisten bij het bedrijf. De filosofie waarmee Mark destijds begon is echter ongewijzigd. Mark: “Bij ons staan transparantie en service centraal. Wij hechten heel veel waarde aan duurzame relaties met onze klanten. En dat betaalt zich uit! We zijn dan ook super trots dat onze klanten ons gemiddeld met 4,8/5 sterren beoordelen. Dit is voor ons het bewijs dat we met ons bedrijf in een behoefte bij de (lokale) auto-eigenaren voorzien!”

Mark Mobron, eigenaar van Autobedrijf Mobron in Almere

Autobedrijf Mobron gaat mee met nieuwste technieken

Naast een hoog serviceniveau, streeft Autobedrijf Mobron ook naar een hoog kennisniveau. Auto’s veranderen en dus veranderen ook de storingen. Om ervoor te zorgen dat het autobedrijf klaar is voor de dag van morgen, werken de technici in de werkplaats met de modernste apparatuur en zijn ze op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Mark: “Nieuwe opties en technologieën in het huidige wagenpark dwingen je tot veranderingen en dat is iets wat consumenten zich niet altijd realiseren. Als je mee wil als bedrijf, dan zul je wel moeten vernieuwen! We investeren dan ook in tools die ons hierbij ondersteunen. Autobedrijven uit de regio komen zelfs bij ons voor complexe storingen!”

Dat de snelle ontwikkeling van hybride en elektrische voertuigen een uitdaging is voor het universele autobedrijf, is iets wat Mark niet zal ontkennen. “Maar dat is juist wat ons werk zo leuk maakt. Uitdaging, daar houden we van! Omdat we met zoveel verschillende auto’s werken, kunnen we kennis die we bijvoorbeeld met een storing uit het verleden hebben opgedaan, toepassen op een storing van een ander merk. We hebben dan ook nog nooit een storing niet kunnen oplossen. Zolang de klant ons de tijd geeft om gedegen onderzoek te kunnen doen, lossen we het op! Ervaring leert ons om af en toe even een stapje terug te doen om met een frisse blik naar een storing te kijken. Zo staar je je niet blind op het probleem en kun je efficiënter te werk gaan!”

Revisie is perfecte oplossing

Net als duurzame relaties met klanten, hecht Mark ook veel waarde aan duurzame relaties met zijn leveranciers. Vanaf dag 1 is hij dan ook al vaste klant bij ACtronics. “Ik vind de service bij ACtronics heerlijk! Als we het vermoeden hebben dat een onderdeel defect is die in het revisie-assortiment van ACtronics zit, dan kijken we online of dit een bekend probleem is. Is dat het geval, dan duiken we er verder in en stellen extra diagnose om er verzekerd van te zijn dat het onderdeel echt defect is. Het aanmelden van een revisie-opdracht gaat ook zonder problemen en het pakketje wordt binnen no-time bij ons opgehaald: ideaal! En over de kwaliteit valt evenmin te twisten. Dankzij revisie kunnen we onze klanten een alternatief voor nieuw aanbieden die een fractie van de prijs is. Nieuwe elektronische onderdelen zijn immers verschrikkelijk duur en lijken alleen maar duurder te worden bij de nieuwere auto’s. De behoefte naar gereviseerde elektronische onderdelen zal naar mijn inzien dan ook alleen maar groeien. En met ACtronics aan onze zijde, hebben we een partner waar we op kunnen rekenen! We kunnen altijd bij ACtronics terecht en hebben alle informatie ter beschikking die we nodig hebben.”

Wat zijn ACtronics Service Points?

Het ACtronics Service Point Programma is voor garagisten gratis en biedt vele voordelen zonder dat ze hiervoor iets hoeven te doen! Dat betekent:

  • Je bent op de ACtronics website zichtbaar op de Service Point kaart die iedere maand door ongeveer 100.000 bezoekers wordt bekeken
  • Je komt direct in verbinding te staan met particulieren die onze website bezoeken
  • Als ACtronics Service Point laat je zien dat je geeft om revisie en daarmee ook om duurzaamheid. Een belangrijk verkoopargument anno nu!
  • Je profiteert in de toekomst van speciale acties en aanbiedingen

Ben je klant bij ACtronics, maar sta je niet op de kaart? Staan er verkeerde contactgegevens online of sta je op de kaart als Service Point en wil je niet van de voordelen profiteren? Ga dan naar “mijn account” of klik op onderstaande button.

Aan- of afmelden als ACtronics Service Point