Registreer of log in om prijzen te zien
Heb je te maken met een defect in het instrumentenpaneel van de zesde generatie van de Volkswagen Polo? ACTRONICS biedt een professionele revisieservice voor dit onderdeel. Onze specialisten zorgen ervoor dat elektronische problemen en storingen aan het dashboard snel en duurzaam worden opgelost.
Een storing aan het instrumentenpaneel kan zich op verschillende manieren uiten. De meest gemelde klachten en defecten bij het Volkswagen Polo VI instrumentenpaneel zijn:
Onze revisiespecialisten kunnen deze klachten effectief verhelpen. Heb je een Volkswagen Polo in de werkplaats met een andere storing in het instrumentenpaneel? Neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Revisie is een slimme keuze voor garages en autobedrijven. Zo is revisie bij ACTRONICS:
Werk je aan een Volkswagen Polo VI met een defecte tellerklok? Start dan direct een revisieaanvraag via onze website. Log in of maak een account aan en meld de opdracht eenvoudig aan. Wij zorgen voor een snelle en betrouwbare afhandeling, zodat je instrumentenpaneel weer volledig gecontroleerd en hersteld retour gestuurd wordt.
Onze technische specialisten staan klaar om je te adviseren. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over deze revisie of andere elektronische auto-onderdelen.
ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.
Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.
Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.
Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.
Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.
Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.
© 2025 ACTRONICS BV. All Rights Reserved.