PSA Siemens COM 2000 BSI

Registreer of log in om prijzen te zien

Meer dan 5000 klanten beoordelen ons met een 9,4!
PSA Siemens COM 2000 BSI - BCU's reparatie
Door te kiezen voor revisie van dit onderdeel, bespaar je 0,66 kg aan grondstoffen.

Veelvoorkomende problemen

  • Portier ontgrendeling werkt niet
  • Ruitenwissers en sproeiers werken niet
  • Binnenverlichting werkt niet
  • Brandstofmeter Peugeot 206 blijft steken, meestal op een kwart
  • Verlichtings problemen
  • Problemen met de richtingaanwijzers

Staat je klacht er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestel uit voorraad; morgen in je werkplaats

Snel en eenvoudig: bestel jouw onderdeel direct uit voorraad. Wij vragen statiegeld dat je terug krijgt zodra je jouw defecte onderdeel naar ons opstuurt. Op werkdagen voor 16:00 besteld = morgen in huis.

Wij reviseren het originele onderdeel

Meld je onderdeel eenvoudig aan. Stuur hem op of laat hem ophalen door onze pick-up service. Met de hoogst mogelijke zorg gaan wij aan de slag om jouw onderdeel te reviseren. Binnen enkele dagen ontvang je het onderdeel terug in je werkplaats, met 2 jaar garantie.

Body control module PSA Siemens COM 2000 BSI kapot

Heb je een defecte PSA Siemens COM 2000 BSI body control unit? ACTRONICS reviseert deze BCU: een succesvolle, voordelige en duurzame reparatieoplossing.

Problemen met de PSA Siemens COM 2000 BSI body control unit

Hieronder vind je de veelvoorkomende problemen van de PSA Siemens COM 2000 BSI BCM:

  • Portierontgrendeling werkt niet;
  • Ruitenwissers en ruitensproeiers werken niet;
  • Binnenverlichting werkt niet;
  • Problemen met de verlichting;
  • Problemen met de richtingaanwijzers.

Daarnaast zien we een specifiek probleem rondom deze BCU bij de Peugeot 206: de brandstofmeter blijft op een kwart steken.

Reparatie body control unit PSA Siemens COM 2000 BSI

ACTRONICS repareert, reviseert en herstelt de PSA Siemens COM 2000 BSI body control module. Een goede diagnose van het defect is van essentieel belang voor een succesvolle revisie. ACTRONICS heeft een specifieke testopstelling voor iedere BCU, zodat we de juiste diagnose kunnen stellen, alle functies kunnen controleren en een eindtest kunnen uitvoeren. Op deze manier is de succesgraad bij ACTRONICS extreem hoog.

Succesvolle revisie door ACTRONICS

Heb je een probleem met de PSA Siemens COM 2000 BSI? Via onze website kun je snel en eenvoudig een revisieaanvraag starten. Met een reparatie door ACTRONICS zijn er geen nieuwe onderdelen nodig. Hierdoor is onze revisie een goedkope en duurzame reparatieoplossing.

  • Voordeliger dan een nieuwe BCM;
  • 2 jaar garantie op de revisie;
  • Inleren niet nodig, plug & play.

Autobedrijven kunnen eenvoudig een revisie-opdracht voor de PSA Siemens COM 2000 BSI indienen via onze website. Log in of maak een account aan en start de revisie-aanvraag. Onze snelle revisieservice zorgt ervoor dat het gereviseerde onderdeel meestal binnen twee  werkdagen weer bij jou in de werkplaats is. Let op: ACTRONICS werkt uitsluitend met garagebedrijven of merkdealers en niet rechtstreeks met particulieren. Heb je vragen? Neem contact op via ons contactformulier, onze productspecialisten helpen je graag verder!

Aanvraag starten

Klantbeoordelingen

1. Log in of maak een account aan

ACTRONICS werkt uitsluitend samen met autobedrijven, merkdealers en specialisten. Je hebt een ACTRONICS-account nodig om een opdracht te plaatsen. Onze klantenservice beoordeelt op basis van jouw ingevulde gegevens of je account wordt goedgekeurd.

2. Zoek je onderdeel en maak een opdracht aan

Selecteer bovenaan deze pagina je voertuig en kies het onderdeelnummer dat je op het onderdeel kunt aflezen. Kun je het OE-nummer niet aflezen? Selecteer dan op deze pagina de optie “OE-nummer staat niet in de lijst”. Kun je het onderdeel niet vinden? Vraag dan een offerte aan.

3. Voer je diagnose-informatie en bestelgegevens in

Bij het aanmelden van een revisie-opdracht vragen we om meer informatie over je diagnose, zoals je waarnemingen en/of een foutcode. Dat helpt ons bij het uitvoeren van de revisie. Hierna kies je jouw verzend- en betaalvoorkeur en start je de opdracht.

4. Inpakken & verzenden

Zorg dat het onderdeel stevig verpakt is, zodat het niet beschadigt tijdens transport. Heb je gekozen voor onze ophaalservice? Dan zorgen wij dat het onderdeel bij jou wordt opgehaald. Dit gebeurt op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) vaak binnen enkele uren. Heb je gekozen voor zelf verzenden? Breng dan het pakket naar een pakketpunt bij jou in de buurt. In beide gevallen krijg je instructies van onze klantenservice.

5. We testen het onderdeel

Wij testen en inspecteren jouw onderdeel zodra het bij ons binnenkomt. Daarna starten we met de revisie. Soms wijst onze test iets anders uit dan de diagnose-informatie. In dat geval nemen we contact met je op en delen we onze bevindingen en diagnose. We brengen hiervoor slechts testkosten in rekening en geen revisiekosten.

6. We reviseren het onderdeel

Onze specialisten reviseren jouw onderdeel. Je ontvangt updates, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw opdracht. Als jouw onderdeel succesvol door onze eindtest is gekomen, verzenden we het naar jou. Indien nodig geven we extra werkplaatsinstructies en tips.